ОРГАНІЗАЦІЯ РЕЖИМУ

/Files/images/IMG_9655.JPGВесь час перебування дiтей в садочку підпорядкований певному режиму. Орієнтовний режим, обумовлений фiзiологiчними властивостями дiтей, пропонує базова програма «Українське дошкілля». На однiй з педагогічних рад було розглянуто питання затвердження режиму дня з урахуванням стану здоров’я наших дiтей. Заслухавши думки педагогів, медикiв, ми дiйшли до висновку, що дiтям потрiбен бiльш гнучкий режим. В чому ж заключається його гнучкість?

Насамперед у вмінні педагога вчасно помiчати залежнiсть стану здоров’я кожної конкретної дитини вiд тривалостi того чи іншого режимного моменту. Вихователь має право скорочувати час прогулянки в несприятливу погоду тiй чи iншiй дитинi, яка тiльки но перехворiла або знаходиться на даний час на межi захворювання .Ha свiй розсуд вихователь одній дитині може полегшити одяг, в якому вона перебуває в групi, iншу навпаки, одягнути теплiше. Вихователь повинен помiчати найменші прояви погiршення стану здоров’я кожної дитини i приймати вiдповiднi рішення.

Це ж стосується i розумового навантаження. Якщо дитина не досить добре себе почуває, або вона прийшла ослаблена пiсля перенесеної хвороби. то i розумове навантаження має бути меншим нiж для здорових дiтей. I тут вихователь має право внести корективи в режим дня caмe для цiєї дитини: тобто зменшити час заняття або полегшити чи змiнити завдання. Саме в перелiченому є гнучкiсть режиму дня в нашому дитячому закладі.

Кiлькiсть переглядiв: 455

Новини

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031