Методичне забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Основні питання, пов’язані з охороною та збереженням здоров’я дітей розглядаються з різних позицій на педагогічних радах, загальних зборах колективу та батьківських конференціях. За три минулих роки були проведені такі форми роботи по темах:
- Зміцнення здоров’я малят нетрадиційними засобами фізичного виховання.
- Валеологічна освіта – дітям.
- Наше здоров’я в наших руках.
Консультації:
- Активізація рухової активності дітей взимку.
- Формуємо правильну поставу.
-Організація фізкультурно-оздоровчих прогулянок.
Колективні перегляди:
- «Оздоровчі цікавинки» (новітні технології в оздоровленні малят)
- «Про здоров’я треба знати , про здоров’я треба дбати» (валеологія)
- «Фізкультурно- оздоровча прогулянка».
Проблему зміцнення та збереження здоров’я колектив нашого дошкiльного закладу вважає однією з найважливiших. Особливу увагу ми придiляємо комплексному використанню всiх засобiв фiзичного виховання та оздоровчо-профiлактичних заходiв.
Враховуючи багатограннiсть фiзичного виховання різноманітну оздоровчу, навчально - виховну та розвивалъну його спрямованiсть, виникла необхiднiсть направити роботу в ДНЗ « Золота рибка» з цього роздiлу програми так, що забезпечити цiлiсність та зростання результативностi в формуванні здорової, фiзично розвиненої дитини.
Навчально-виховний процес забезпечили сучасним обладнанням та iнвентарем що створило оптимальнi умови щодо реалiзації завданъ з фiзичного виховання. Для проведення оздоровчо-профілактичної роботи придбали обладнання для проведення аромотерапії, галотерапії (сольова кімната), вживання синглентно - кисневих пінок, обладнання для профілактики порушень постави та плоскостопості.
Другий напрямок роботи – удосконалення компетентностi педагогiв, вiд рiвня якої залежить якiсть роботи.
Цiй роботi передувало вивчення наукових дослiджень з цього питання, досвiдiв роботи інших дошкільних закладів України, якi друкувались упедагогiчних виданнях.
Педагоги постiйно навчаються, знаходяться у пошуку нових методiв оздоровлення дiтей, які вiдвiдують ДНЗ «Золота рибка». Питання органiзацiї рухового режиму, загартування, рацiонального харчування, валеологiчного виховання розглядаються з рiзних позицiй на педагогiчних радах, семiнарах в роботi з батьками.
Новi проблеми з питань органiзації оздоровлення та фiзичного виховання дошкільників вимагають використання нових пiдходiв, якi розробляються i впроваджуються в роботi дошкiльного закладу.
Рiк за роком складалась система фізкультурно-оздоровчої роботи на основi спостережень, практичних занять, пошуку нових форм оздоровлення педагогами, медичними працiвниками та батьками.
Вся фiзкультурно-оздоровча робота, яка проводиться в ДНЗ сприяє удосконаленню фiзичного розвитку дiтей, пiдвищенню опiрностi та захисних властивостей органiзму, поліпшенню розумової та фiзичної працездатностi дошкiльникiв.